NEDEN KÜSTÜK?! NASIL BARIŞTIK?! MuratAbiGF YALAN MAKİNESİNDE! (#KirliÇamaşırlar)

  Baxış 1,690,754

Orkun Işıtmak

8 ay əvvəl

Yalan makinesinin bu haftaki konuğu MuratAbiGF , onun yalan söyleyip söylemediğine karar verecek arkadaşları ise Meryem Can ve AZpostsr Durağı kanalından Ömer Şanlı.
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için azposts.info tıklayarak abone olabilirsiniz!
MuratAbiGF: azposts.info
Meryem Can: azposts.info
AZpostsr Durağı: azposts.info/title/YQ1n1BgnLFUG9HGTMawURA
3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : azposts.info/soft/stGJY5m6drGdl8g/video.html
Manken Kız İstemek! (#OrkunaMeydanOkuyorum): azposts.info/soft/f6yQsJyyeoNzp5E/video.html
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : azposts.info/soft/bseKiJDLbaGHiq4/video.html
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : azposts.info/soft/bNOvrqe1iJ6Dl7I/video.html
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : azposts.info/soft/sMyFn5CnrbCnj64/video.html
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: azposts.info/soft/otiwmHS4hI2jlqY/video.html
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : azposts.info/soft/oNmFhYHcn22Xlsw/video.html
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : azposts.info/soft/gMyNepnagW9flpU/video.html
İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : orkunisitmak
Facebook : orkunisitmak
Instagram : orkunisitmak
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
Merhaba Ben Orkun Işıtmak! AZposts kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

Şərh
MuratAbiGF
MuratAbiGF 8 ay əvvəl
Dildoyu alıyorum Ömer'in alnına yapıştırıyorum.
Nuriye Koyun
Nuriye Koyun 4 gün əvvəl
Yürü
aaa 222
aaa 222 7 gün əvvəl
Geberdin sen gözlük ile👏👏👏👏
gülsu Yüce
gülsu Yüce 11 gün əvvəl
yapıştırrr
kivi kiviloji
kivi kiviloji 20 gün əvvəl
tam onu söylerken videoda görmem çok şanslıym krgıbjfrewsa
melda duran
melda duran 21 gün əvvəl
:D
Sıla Kayacan
Sıla Kayacan 2 gün əvvəl
6:04 MURAT REİSSSSSSSSSSS İNSAN NASIL DÜŞÜNMELİ DİYE Bİ DERS OLSA KİTAP DİYE OKUTULMAN LAZIIIIIIM
Bedrettin Tatlıcıbaşı
Bedrettin Tatlıcıbaşı 3 gün əvvəl
Ömer Abi:Dildonun başı sadece bu😅😂😂😂
Enes batur
Enes batur 5 gün əvvəl
Abi artık ŞU lanet TAVUK KOSTÜMÜ GİY ve arkadaşlarıma NE ETTiniz dİyİP kavga çıkar elinde tavuk butu olsun bide
Efe Futbol
Efe Futbol 6 gün əvvəl
Muradın montajı çok komik
Emine Boz
Emine Boz 7 gün əvvəl
Oğuzhan Uğur olmasa bu video da olmazdı.
aaa 222
aaa 222 7 gün əvvəl
Canim değsin
Hamza Melek
Hamza Melek 8 gün əvvəl
KALICI DÖVME Mİ O?
The Teammate
The Teammate 9 gün əvvəl
k3u4huıtuıtueueh
HebeleHübele Batu ve Defne
HebeleHübele Batu ve Defne 11 gün əvvəl
bunlarn hepsi yalan o kesin
UĞURCAN KILIÇ
UĞURCAN KILIÇ 11 gün əvvəl
Abi boynuna doluyonmu
Lom Hard
Lom Hard 11 gün əvvəl
Nasılda kıskanıyormuş Burak oyundayı
Hanzade Deniz AKSOY
Hanzade Deniz AKSOY 12 gün əvvəl
Eskiye dönülüyorrr son videolarda 🤗
Yusuf Ali Deniz
Yusuf Ali Deniz 13 gün əvvəl
Abi 8ilyon olmuşsun hayırlı olsun
2. Samet
2. Samet 15 gün əvvəl
18:15 arada yanit verinde güleyim
sogansiz sogan
sogansiz sogan 16 gün əvvəl
meryem
Bilgisayar Hesabı
Bilgisayar Hesabı 17 gün əvvəl
mekanı cennet eylet eylesın cok guzel ınsandı vıdyoları cok guzeldı
Army Bakanlığı
Army Bakanlığı 17 gün əvvəl
Depesto ne
Hüda nur
Hüda nur 21 gün əvvəl
İnsanlar arasında seçim yapmak için zorlamayın 😂😂😂 😄😄😄
Ömer Faruk
Ömer Faruk 22 gün əvvəl
Muratın ağzı çok bozuk
Ozan Özoğul
Ozan Özoğul 12 gün əvvəl
Olsun
Youtube Kralları
Youtube Kralları 25 gün əvvəl
i ⊂_ヽ \\ don't \( ͡° ͜ʖ ͡°) > ⌒ヽ / へ\ / / \\care レ ノ ヽ_つ / / / /| ( (ヽ | |、\ | 丿 \ ⌒) | | ) / ノ ) Lノ (_/
ecrin Demirçapa
ecrin Demirçapa 25 gün əvvəl
ruhi evlimi
Irmak Aktaş
Irmak Aktaş 26 gün əvvəl
Orkun'un üzüldüğü çok belli ama belli etmemeye çalışıyor
talha efe
talha efe 28 gün əvvəl
10:22 yüze bak😂😂
Wozy left the game
Wozy left the game 29 gün əvvəl
ruhi abi evlendimi ???
Levo Pro
Levo Pro 29 gün əvvəl
Melih i yalan makinesi ne bağlar mısın
King Milo
King Milo 29 gün əvvəl
Klimanın arkadaşı delimine nin arkadaşı Murat Fuat seni delirmeye söyleyeceğim sorumluların mesaj atacağım Burası ile video çektin diyeceğim
Burak Delialioğlu
Burak Delialioğlu Ay əvvəl
Meryem adına üzüldüm ve utandım. Çünkü sonuçta kadın ve yani...
Oyun Klavyesi [ OK ]
Oyun Klavyesi [ OK ] Ay əvvəl
|-||-|---| |-| | --------| -| || |-|
Bekir Efe Bekar
Bekir Efe Bekar Ay əvvəl
orkun-hic asık oldunmu murat- hayır meryem-aaa nası yaaa nıyee ------- cok uzucu------
Hello hello
Hello hello Ay əvvəl
Murat aşırı sorumsuz birisi zaten her videodan da belli ediyor. Burada da yaptığı hatayı öyle gülerek anlatıyor ama bu yaptığı hatayı küçültmez. Kesinlikle arkadaşlık kurulmayacak tipten bir insan
Hello hello
Hello hello Ay əvvəl
ayrıyeten tam bir hanzo.
Anakonda Sever
Anakonda Sever Ay əvvəl
Meryem cok tatlıı
TIK TOK magazin
TIK TOK magazin Ay əvvəl
Orkun Cemre solmazı alsana tiktokr. 4 milyon takibçisi var. Lütfen
Tony’s Theme
Tony’s Theme 12 gün əvvəl
@TIK TOK magazin senin yorumuna bakacak değil
TIK TOK magazin
TIK TOK magazin Ay əvvəl
@Rasim pardonda cemrenin neei varmis? Gidin kendinize bakin
Rasim
Rasim Ay əvvəl
cemreler ve küpekler giremez
batın mehmet gürünlü
batın mehmet gürünlü Ay əvvəl
Orkun yükselmeye başlayınca hemen murat barışıyo
Birdə bu cür düşün
Birdə bu cür düşün Ay əvvəl
Lan Ruhi abinin düğünü mü oldu😅Ne ara la😅
Yusuf Gungor
Yusuf Gungor Ay əvvəl
Nolmuş lan bu meryeme olur gıbı
Mısra rabia
Mısra rabia Ay əvvəl
Valla çok güldüm ya bu grup süper ayrılmayın be siz
Mertcan İlgaz
Mertcan İlgaz Ay əvvəl
Murat'a bakınca. Her bu videoyu izlediğimde şunu görüyorum. Orkunun arkasından saydırmış ve hâlâ orkunu sevmiyor. Çok arkadaşlarıyla arkasından konuşmuş burda da gülmeye çalışıyor hahahahahahah.
Nadir şeyler
Nadir şeyler Ay əvvəl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
[Jddnrhdhdh djdjrhhd]
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
[Jddnrhdhdh djdjrhhd]
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
-jjdn ksjdjd-
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
`jddjdj sjdjdj`
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
_hiiii bick_
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
⊙ ~Djdn kdkdjd~
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
~Ne oluyor~
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
*Bku *ol*
ツOkan Baran
ツOkan Baran Ay əvvəl
~selam~
Deniz Demir
Deniz Demir Ay əvvəl
Ya bence biraz nedensiz küsmüşsünüz
Ege Çalışkan
Ege Çalışkan Ay əvvəl
Dildonun ne oldunu bilmeyip te googla araştıran sen hosgeldin
Ghost x_x
Ghost x_x Ay əvvəl
@Ege Çalışkan ve coffin dance...
Ege Çalışkan
Ege Çalışkan Ay əvvəl
@Ghost x_x ayn
Ghost x_x
Ghost x_x Ay əvvəl
Ve bunu küçükler araştırır....
Alp Kokargül
Alp Kokargül Ay əvvəl
Murat kesinlikle şerrfsiz bi adam mış gerizekalı ya
kedilerin dünyası
kedilerin dünyası Ay əvvəl
Ulan bugüne kadar böyle gülmedim 😁
berke sabır
berke sabır 2 ay əvvəl
Biz mesela ömerle aynı yatakta.. doğru geçmiş olabilir
Baran
Baran 2 ay əvvəl
Kesin murat dildoyu asumana sokmuştur
burak kutluay
burak kutluay 2 ay əvvəl
murat abi gf ye bıyık efekti
Bostan gaming
Bostan gaming 2 ay əvvəl
sunnet muhabbeti yaparken meryemin yüzündeki tebessüm
Kürşat Çalık
Kürşat Çalık 2 ay əvvəl
Yoksa o bisiklet aptüye satığı 1 liralık bisikletmi
Çağatay ÇORUHLU
Çağatay ÇORUHLU 2 ay əvvəl
3:48 ve meryem kaya giray moduna geçer
Abdullah Çetin
Abdullah Çetin 2 ay əvvəl
1:30 da gitti öldünuz
Ekin Tümer
Ekin Tümer 2 ay əvvəl
Duygu ile gelsin
vodo *
vodo * 2 ay əvvəl
me-mur
Arda Sülün
Arda Sülün 2 ay əvvəl
4:41 uçurumu kurtarırım
Berkay Datlı
Berkay Datlı 2 ay əvvəl
MuratAbiGF beni pubgde miramarïn pecadosu nda öldürdü
siyah papatya
siyah papatya 2 ay əvvəl
MERYEMLE ELİFİ BARIŞTIRIN LÜTFEN!!!!!
İlham Zeynallı
İlham Zeynallı 2 ay əvvəl
hmm
İlham Zeynallı
İlham Zeynallı 2 ay əvvəl
hmm
İlham Zeynallı
İlham Zeynallı 2 ay əvvəl
hmm
İlham Zeynallı
İlham Zeynallı 2 ay əvvəl
HMM
Tülin Süer
Tülin Süer 2 ay əvvəl
Kindar sürpriz ne yaaa kustumm esprimiydi buuu🤣🤣
Mary Kant
Mary Kant 2 ay əvvəl
Kindar sürpriz sgsbenfmq 😂😂
POYRAZ KRAL
POYRAZ KRAL 2 ay əvvəl
BEN İZLEYİNCE BARIŞ ÖZCAN ZANNETTİM YA
TRUSTABLE ACCOUNT
TRUSTABLE ACCOUNT 2 ay əvvəl
5:18 reçel tahsin cosplay
S.Betül IŞIK
S.Betül IŞIK 2 ay əvvəl
7:27 start
Semanur Altunbay
Semanur Altunbay 3 ay əvvəl
Aynı günde paylaşılmış meryeminkiyle ayrıca 2020 beyenebilirmi ?
Mehtap ,
Mehtap , 3 ay əvvəl
Orkun göründüğünden daha iyi niyetiymiş
mehmet tekin
mehmet tekin 3 ay əvvəl
abi bıraz da deşsen ne çıkaçak
Levent Samimer
Levent Samimer 3 ay əvvəl
Bütün ibinelik murat tan çıkma
batu piskin
batu piskin 3 ay əvvəl
koalaları sevenler +1 lesin
Eren ŞEN
Eren ŞEN 3 ay əvvəl
#13:55 de biranda ben korktum dedim nolyoz kisiiiii8iiiiiin lan sesi
Güneş Şeker çikolata
Güneş Şeker çikolata 3 ay əvvəl
Merve özkaynak gelsinnnnnnnnn
The Gozdos
The Gozdos 3 ay əvvəl
Muratin konusmasi cok itici hic hos degul
Damla A.
Damla A. 3 ay əvvəl
365 dni muratabigf
Omer Bayaral
Omer Bayaral 3 ay əvvəl
15.07 dk
•ela.____. gacha•
•ela.____. gacha• 3 ay əvvəl
4:30 Orkun abi kusura bakmada sen "ÖLMEDEN ÖNCE"yapılacaklar listesini yaptın artık ölmeye hazırsın :D (Abi yanlış anlama kötü yorum yapmadım espiri yapmak istedim BACIMSIN) HSHDHZJSHSJDBZHHZHDHDHHDJD
•ela.____. gacha•
•ela.____. gacha• 3 ay əvvəl
4:30 kısmını yanlıs anlayan ben "Töbe bismillah hangi video lan bu" HJSBXUDBUZVZUXVXYZVXHXVHZVZ
Fatma Yiğit
Fatma Yiğit 3 ay əvvəl
(◞‸◟)
Hülya Polat
Hülya Polat 3 ay əvvəl
Birdahaki yalan makinesi serisinde elif ile meryem i görmek istiyoruz!
OYUN VIDEO BURDA
OYUN VIDEO BURDA 3 ay əvvəl
Abi zevgi güzel şaplaklar
Mustafa Muhammed Varlik
Mustafa Muhammed Varlik 3 ay əvvəl
Orkun abi lütfen :BAŞAK İLE ENES BATURU barıştır lütfen
ZELAL AYz
ZELAL AYz 3 ay əvvəl
ben hala meryem orkun shıplıyorum
Xezer Avdiyev
Xezer Avdiyev 3 ay əvvəl
Ruhi evlimi?
Cenk Kıtay ve dissleri
Cenk Kıtay ve dissleri 3 ay əvvəl
Bu serinin devamı gelsin
H. KING
H. KING 3 ay əvvəl
Lan ağlattınız beni bende bie arkadaşımla kavga ettim küstüm sonra bir kaç ay sonra arkadaşım vefat etti 😢 barışamadım ve öldü
kayra çakıcı
kayra çakıcı 3 ay əvvəl
murat basta siyah beyaz neden
Kürşat Yılmaz
Kürşat Yılmaz 3 ay əvvəl
18:39
vedat layık
vedat layık 3 ay əvvəl
TR590006200028700006661542 vedat layık abi her videonu tek tek beğendim ve herzaman izledigim ve sevdiğim bir insansın bilgisayar alıp bende yayına başlıcam ne olur yardım
Hasan Engin
Hasan Engin 3 ay əvvəl
ŞWÖWÖDLXPWKEODŞWKCJDPKDKECPFPCKDPFLFOEĞDPEPĞRPEĞMEŞCLMRÇPEĞDPEPDOFĞELRL
TR Fatma Çoraklı
TR Fatma Çoraklı 3 ay əvvəl
var ya muratın yükseleni kesin akrep meryemin söylediklerine göre kesin akrep kendimden biliyorum jgbıkfdlıjfkd
Eren Demiral
Eren Demiral 3 ay əvvəl
muratalttanveriyor.mp4 14:13
Bahar Işıkal
Bahar Işıkal 3 ay əvvəl
Ne
Bahar Işıkal
Bahar Işıkal 3 ay əvvəl
İşşşşşşşşşşişşşşş
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 168. Bölüm
2:29:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,2M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 168. Bölüm
2:29:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,2M
Sen Çal Kapımı 15. Bölüm
1:50:55
Sen Çal Kapımı
Baxış 1,3M
Şeref Sözü | 2. Bölüm
2:13:21
Şeref Sözü
Baxış 1,6M
Kırmızı Oda | 8. Bölüm | "ANNE"
2:43:08
Kırmızı Oda
Baxış 1,2M