500TL'yi 2500TL YAPMAK! DÜĞÜN FOTOĞRAFÇILIĞI!

  Baxış 2,662,318

Orkun Işıtmak

Ay əvvəl

0-500TL serimizin devam bölümünde elimizdeki 500TL'yi Düğün Fotoğrafçılığı, internetten oyun oynayarak para kazanma ve dövme yaparak 2500TL yapıyoruz!
Notion: bit.ly/orkunnotion
Gamerarena: gamerarena.com/
Orkun Işıtmak
orkunisitmak
Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

Şərh
Aysel Seyidova
Aysel Seyidova 14 dəqiqə əvvəl
Devamı ne zaman gelicek??
Cemil Özdemir
Cemil Özdemir 40 dəqiqə əvvəl
Dünkü bebeler youtuber oldu işe bak sen
PabJi Reis
PabJi Reis Saat əvvəl
Orkunun bu yaptığı videolar insanları çalıştırmayı teşvik ediyor tebrikler orkun reis
Mike Saraft
Mike Saraft 9 saat əvvəl
🌸🌸💎💎💎💎💎💎💎💎✅✅✅✅🍀🍀🍀🍀🌸🌸 *İsa Mesih, Tanrı'nın Oğludur ve sadece O'na inanırsanız size sonsuz yaşam vaat eder.* *Vücudunuzu da iyileştireceğine söz verdi. (gökyüzüne bak ve ona sor)*
Cemre Yıldız
Cemre Yıldız 12 saat əvvəl
1 sene sonra evet arkadaşlar bugün dünyayı satıp satürnü aldık
Cemre Yıldız
Cemre Yıldız 12 saat əvvəl
8 bin yorum mu var
Ceyda G
Ceyda G 14 saat əvvəl
Orkunun oynadığı oyun sitesi Gamer Arena. Sitenin ortaklarından biri Orkun arkadaşlar. Bilin istedim.
Byz
Byz 21 saat əvvəl
Kurgu falan ama izletiyo eğlenceli yani xhajdja
Byz
Byz 21 saat əvvəl
Bu videonun 3. Serisi ne zaman gelicek ya fhajsn
Afruza Sadixova
Afruza Sadixova 22 saat əvvəl
Foto edit programın ismi ne
Derya Sünter
Derya Sünter Gün əvvəl
Sen bu parçaları harcamadım mı ya
Ömer Tanrıkoloğlu
Ömer Tanrıkoloğlu Gün əvvəl
1 günde 2600 tl mi ne 🤑
xSyAnT
xSyAnT Gün əvvəl
milyonlar kazanırsan birazını bağışla abi
xSyAnT
xSyAnT Gün əvvəl
abi benim ellerim çok titriyo :(
Rocie YT [Fan]
Rocie YT [Fan] Gün əvvəl
Yorumların %50 si 10 yıl sonra marsı alıp jüpiteri almış Öbür %50 si ise komik şeyler sjdbisbdvd
Hanife Ünlü
Hanife Ünlü Gün əvvəl
Pubg kısmının kurgu olduğu çok belli
Emine Bakar
Emine Bakar Gün əvvəl
Foto çekmek o kadar kolay değil ve Orkun çok fazla para aldı ışıkçısı bile yok
Eymen TEKER
Eymen TEKER Gün əvvəl
2999:Merheba ben Orkun bütün gezegenleri satıp Güneşi alıcağız
Seher Atun
Seher Atun 2 gün əvvəl
Kanalıma abone olan olursa bende ona olurum, eğer biraz abonem olursa güzel, kafa dengi videolar atabilirim. (Kapak fotomdan yargılamayın kpop ile alakalı şeyler atmayacağım.Sadece arada tepki atabilirim, hoş olur.)
Pink Blinks
Pink Blinks 2 gün əvvəl
Adam sıfır tl diye diye hem izlenmeden hem reklamlardan hemde videoda kazandığı paralardan milyoner olacak
Kezban Bingöl
Kezban Bingöl 2 gün əvvəl
200 sene sonra dünyayı satıp galaksiyi alacaz😂😂😂
Pink Blinks
Pink Blinks 2 gün əvvəl
Neden aslında komik olan yorumlara ben gülemiyorum acaba...?
Esilay UwU
Esilay UwU 2 gün əvvəl
Eğer birgün orkun abiyi düğün fotorafı çekerken görürseniz asla şaşırmayın bu işte iyi para var 😂😂
Songül Aksu
Songül Aksu 3 gün əvvəl
Oyun oynadığı uygulamanın adını bile var mı
Talha
Talha 3 saat əvvəl
Game arena
lxsarqh
lxsarqh 3 gün əvvəl
Rez
Talha Sanli
Talha Sanli 3 gün əvvəl
sa
Bi Karışık
Bi Karışık 4 gün əvvəl
Senin sayende biraz da olsa aydınlandım Orkun çok başarılı bir video devamıda gelir inşallah
Muhammet Bayram
Muhammet Bayram 4 gün əvvəl
DEVAMI GELSİN
DOLU İŞÇİLİK
DOLU İŞÇİLİK 4 gün əvvəl
2090 da orkun evet arkadaşlar bugün dünyayı satıp evreni alacağız
Sefa Eren Özdin
Sefa Eren Özdin 4 gün əvvəl
bu arada sağlıkçı olanlar abim yakışıklı ablada sade güzelliği var Maşallah fotoğraflarda efso ha bende mi 1 kamera alsam girsem ne bilgisayar alırım o parayla 1500 tl diyon 3 ayda alırım temiz
Atik Yılmaz
Atik Yılmaz 4 gün əvvəl
Sakarya ya yagarmı merhaba benım merhaba benım saçma
Hasco
Hasco 4 gün əvvəl
Yıl 2022:Herkese merhaba ben Orkun bugün Katar da yapılan dünya kupası nın sponsoru ve düzenleyici si olucaz. Ayrıca Katar ı satın aldım bir sonraki bölümde gezicez.
Eren Karaağaçlıgil
Eren Karaağaçlıgil 5 gün əvvəl
ABİ ARTIK YEMİSİ GRLSİN YA
Bahattin Aydoğan
Bahattin Aydoğan 5 gün əvvəl
Arkadaşlar inanmayın ünlü olduğu için herkes kırmak istemiyor
Vlogger Can
Vlogger Can 5 gün əvvəl
2100 TL olur 2600 değil fark edenler +1 sayımızı görelim
Yeliz Kalaycı
Yeliz Kalaycı 5 gün əvvəl
Abi bir günlük çilingir ol adamlar 30 saniyede kapı açtı 50 tlmi aldılar
Lauren
Lauren 5 gün əvvəl
1000 fotoğraftan 69 tane seçmek....
Fall Damage
Fall Damage 6 gün əvvəl
Abi 2. Para kazanma taktiğindeki uygulama ney söyleyin lütfen
HocamAykutUç Yiyoğ
HocamAykutUç Yiyoğ 6 gün əvvəl
Evet artık düğün fotoğrafçısıyım 😅
PapVeYon
PapVeYon 6 gün əvvəl
0tl ile zengin olan tek AZpostsr Orkun Işıtmak
Osman Bahar
Osman Bahar 6 gün əvvəl
Yenisi ne zaman gelir çok güzel seri olmuş
Anıl türken
Anıl türken 6 gün əvvəl
❤️
Aleyna Bekci
Aleyna Bekci 7 gün əvvəl
Sen bir gün de 1500 lira kazanırken benim babam tanıtımını 20 günde falan 1500 kazanıyor aradaki farka bakar mısın Orkun abiii
melodika dünyası
melodika dünyası 7 gün əvvəl
0 tl'yi 5000 bin tl yapabılırsin☺
Nihat ÖZTÜRK
Nihat ÖZTÜRK 7 gün əvvəl
Jsjsjsjsj harikaa
About game
About game 8 gün əvvəl
"Umarım her istediğin olur" "Umarım korona biter" "Umarım iyi olursun" "Umarım zengin olursun" 36 aboneyim 40 olurmu
About game
About game 8 gün əvvəl
"Umarım her istediğin olur" "Umarım korona biter" "Umarım iyi olursun" "Umarım zengin olursun" 36 aboneyim 40 olurmu
2 Oyun Delisi
2 Oyun Delisi 7 gün əvvəl
olmaz
About game
About game 8 gün əvvəl
"Umarım her istediğin olur" "Umarım korona biter" "Umarım iyi olursun" "Umarım zengin olursun" 36 aboneyim 40 olurmu
About game
About game 8 gün əvvəl
"Umarım her istediğin olur" "Umarım korona biter" "Umarım iyi olursun" "Umarım zengin olursun" 36 aboneyim 40 olurmu
Toprak DEMİREL
Toprak DEMİREL 8 gün əvvəl
Devamı gelsin
adnan turhan
adnan turhan 8 gün əvvəl
Kanka sayende iş buldum valla 😀
About game
About game 8 gün əvvəl
"Umarım her istediğin olur" "Umarım korona biter" "Umarım iyi olursun" "Umarım zengin olursun" 36 aboneyim 40 olurmu
Kamil Bagislar
Kamil Bagislar 8 gün əvvəl
Olmaz
Samert Yavuz
Samert Yavuz 8 gün əvvəl
ya orkun serinin devamı ne zaman geliyo?
GG GAMER EZ
GG GAMER EZ 9 gün əvvəl
Aga Eralp ismi be nadir görüyorum
Devran Doğan
Devran Doğan 9 gün əvvəl
Abi bitane fotografda birisi çıkmış
FUNDA TERZİ
FUNDA TERZİ 9 gün əvvəl
evet bencede
Kemal GÜLHAN
Kemal GÜLHAN 9 gün əvvəl
Hepsi bot
Sevim Zümra Şanlı
Sevim Zümra Şanlı 10 gün əvvəl
Hah,tamam,okey,süper 😂😂😂
Nazım Emir Bulan
Nazım Emir Bulan 10 gün əvvəl
10 yıl sonra Apple i alıp tesalyi sattik
Gürsel Avcı
Gürsel Avcı 10 gün əvvəl
O kadar dövme varken riky yaptı adam ismeden tmm dedi 😀
m o c h i i _ j x m i n
m o c h i i _ j x m i n 11 gün əvvəl
O Birinci Olduğun Maç Bot Maçı T^T
Çinar Eskin
Çinar Eskin 11 gün əvvəl
Bende para var güneşi kısın
Tactical_ Bil kang
Tactical_ Bil kang 11 gün əvvəl
Abi bu kumar ya
Tactical_ Bil kang
Tactical_ Bil kang 11 gün əvvəl
Abi onların çoğunluğu bot
yakup Dursun
yakup Dursun 11 gün əvvəl
yakupdursun takip ederseniz sevinirim
Patates Aga
Patates Aga 11 gün əvvəl
Devami gelsin
LEGENDS TUGAY
LEGENDS TUGAY 11 gün əvvəl
Abi o siteyi banada soylesene
Nisanur Deniz
Nisanur Deniz 12 gün əvvəl
Serinin devamı gelsin lütfen
ROBLOXCU EYLÜL
ROBLOXCU EYLÜL 12 gün əvvəl
8M. Hayırlı olsun
Fikriye Dülger
Fikriye Dülger 12 gün əvvəl
bence bir dahakine araba kiralayıp taksicilik yap
GÜNDEME DAİR HERŞEY
GÜNDEME DAİR HERŞEY 12 gün əvvəl
Sakın kanalıma bakmayın
SMART TV
SMART TV 12 gün əvvəl
Abi 8 milyon abonen hayırlı olsun
YAĞMUR YÜREKSEVEN
YAĞMUR YÜREKSEVEN 12 gün əvvəl
abi bu serinin devamı gelsın
YAĞMUR YÜREKSEVEN
YAĞMUR YÜREKSEVEN 12 gün əvvəl
abi çok güzel olmuş
Mutlu Tunc
Mutlu Tunc 12 gün əvvəl
20 Yıl SonrA Evet ARKADAŞlar GÜNEŞİ SATIP EVRENİ SATIN ALDIK
melek Avcı
melek Avcı 12 gün əvvəl
Orkun fotoğraf çekerken ne yapacağını şaşırdı😂
Beyza Kaymaz
Beyza Kaymaz 12 gün əvvəl
Hayırlı olsun abi 8 milyon için
kara Deniz
kara Deniz 12 gün əvvəl
8 milyon olduk aferin her kese
OxYgen !
OxYgen ! 12 gün əvvəl
7 sene sonra: evet arkadaşlarv bugün marsı satıp jüpiteri alıcaz ve onla bir gün geçirdikten sonra onuda satıp youtubeyı alıcaz
aesthtic pink
aesthtic pink 13 gün əvvəl
Abi insanları dolandırmak kötü ama
Devrim Eren
Devrim Eren 13 gün əvvəl
orkun kolsuzmusun sen
TÜRKİYE ROBOTİK
TÜRKİYE ROBOTİK 13 gün əvvəl
"Bu" pardon
TÜRKİYE ROBOTİK
TÜRKİYE ROBOTİK 13 gün əvvəl
Orkun abi by azimle Apple'lı satın alacak :)
KAAN BAYAR
KAAN BAYAR 13 gün əvvəl
Abi pazarda çay sat
KAAN BAYAR
KAAN BAYAR 13 gün əvvəl
Abi lütfen 2500 ü 3500
kro ozan
kro ozan 13 gün əvvəl
abi geçen video da internet cafeden bilgisayar işini yaptın şimdi niye evden
Zahra Askender
Zahra Askender 14 gün əvvəl
Simdi 8 milyon oldu kanal sat 2:48pm 2020/10/11
Esila ile mutlu günler
Esila ile mutlu günler 14 gün əvvəl
AKM ye 6x takan da ne bileyim xjskzkskw
Alihan Kuş
Alihan Kuş 14 gün əvvəl
Almasaydın be düğünleri vardı
Oyunların Lordu
Oyunların Lordu 14 gün əvvəl
Seam
Yasin Karakaya
Yasin Karakaya 14 gün əvvəl
arkadaşlar 14:19 daki sitede siyah tema nasıl yapılıyor acaba
İnanç Elpeze
İnanç Elpeze 14 gün əvvəl
Abi sen fotağrafçı olarak doğmuşsun
Oltacı
Oltacı 14 gün əvvəl
Jüpiter satın alınmaz lan nasıl satın alıyor zaten
Şeyhmus ÇİLDAM
Şeyhmus ÇİLDAM 14 gün əvvəl
Bu fotoğrafçılığı ariyan siteler hangisi bilgisi olan?
MelihTR
MelihTR 14 gün əvvəl
@ORKUNIŞITMAK internet üzerinden yapılabilecek işleri göster.
DÜŞÜK BÜTÇELİ VİDEOLAR
DÜŞÜK BÜTÇELİ VİDEOLAR 14 gün əvvəl
8 MİLYON HAYIRLI OLSUN 👌👌
Ümit Mutlu
Ümit Mutlu 14 gün əvvəl
Orkun hep botları öldürdün gerçek adam seni vurdu o diyer öldürduklerin bottu :))
gökalp Tasay
gökalp Tasay 15 gün əvvəl
ilk gün...... evet arkadaşlar 500 tl kazanıyoruz yıllar sonra ......evet arkadaşlar bugün 300000000000000000 tl kazanıyoruz daha sonra.....ben youtubeyi bırakıp bu işe geçiyom hadi eyv
Cemre Fatma Bulundu
Cemre Fatma Bulundu 15 gün əvvəl
Çok güzel olmuş Orkun abi. Like diyenler 👇
Metin Çatal
Metin Çatal 15 gün əvvəl
Su pubg oynadığı uygulama ne
Umut Elma
Umut Elma 15 gün əvvəl
kullandığı photoshop uygulamasını bilen varmı lütfen çok aciil
BİR GÜNLÜĞÜNE ÜÇÜZ BEBEK BAKTIM!
28:22
Orkun Işıtmak
Baxış 3,5M
Sadakatsiz 4. Bölüm 1. Fragmanı
0:45
Zümrüdüanka 11. Bölüm
2:27:27
Zümrüdüanka
Baxış 1,5M
Arıza 2. Bölüm
2:30:01
Arıza
Baxış 3,6M
FERRARİ İLE TAKSİCİLİK!
26:21
Orkun Işıtmak
Baxış 4,1M
0 TL İLE TATİL YAPMAK!
19:47
Orkun Işıtmak
Baxış 6M
1 GÜNLÜĞÜNE MAYMUN BAKICISI OLDUM!
21:16
Orkun Işıtmak
Baxış 3,7M
24 SAAT OYUN OYNAMAK! (SIMS 4)
30:26
Orkun Işıtmak
Baxış 2,5M
48 SAAT GİZLİCE HAVAALANINDA KALMAK!
26:30
0 TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!
21:50
Orkun Işıtmak
Baxış 6M
8TL Sinema vs. 100TL Sinema (#SonradanGörme)
15:08
Sadakatsiz 4. Bölüm 1. Fragmanı
0:45
Zümrüdüanka 11. Bölüm
2:27:27
Zümrüdüanka
Baxış 1,5M
Arıza 2. Bölüm
2:30:01
Arıza
Baxış 3,6M
Ramo - 16.Bölüm
2:12:07
Ramo
Baxış 2,4M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 168. Bölüm
2:29:26
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 2,2M
Menajerimi Ara 10. Bölüm Ön İzleme
0:59
Menajerimi Ara
Baxış 2,2M